6.7 C
20 aprilie 2024
econtext.ro
ACTUAL Recomandate

Vacanță cu peripeții pentru Adela Popescu: „A fost deosebit de greu, dar a fost foarte frumos”

Adela Popescu a venit, din Thailanda, direct în platoul emisiunii Vorbește Lumea. Nu a revenit pe micul ecran, încă, însă a vorbit despre vacanța pe care a petrecut-o departe de România, de Crăciun și Revelion.

Adela Popescu a stat „pe tușă” 4 luni, însă, după cum a mărturisit, nu a fost vorba chiar de vacanță, căci s-a ocupat de copii și familie în tot acest timp. Pentru că Radu Vâlcan a filmat în Thailanda pentru Insula Iubirii, Adela a plecat ea la soțul ei și au petrecut, împreună, Crăciunul și Revelionul acolo.

Adela Popescu și Radu Vâlcan cheltuie o avere pe biletele de avion

Pentru că le place extrem de mult să călătorească, Adela Popescu și Radu Vâlcan cheltuie bani mulți pentru bilete de avion. Nici vacanțele nu sunt ușoare, mai ales cu 3 copii!

„Am stat 4 luni cu copiii, nu a fost chiar vacanță. Ne-am dorit să revenim acolo. Soțul meu era acolo, filma ceva și cumva s-a legat. Toți banii se duc pe biletele de avion. Gluma, glumă, dar biletele de avion, tura asta, au fost ceva îngrozitor. A fost deosebit de greu, dar a fost foarte frumos. Ne-am luat cazările în funcție de nevoile pe care le aveam. Nu trebuie să mergi la un hotel cu multe stele. Îți trebuie un hotel cu o plajă întinsă, sau o pajiște întinsă, trebuie să ții cont de lucrurile astea”, a spus Adela Popescu.

Întrebată de Shurubel cu ce fel de mâncare ar vrea să-și deschidă un foodtruck, Adela Popescu a răspuns clar și răspicat: supa Tom Yum pe care inclusiv Radu Vâlcan o prepară într-un mod delicios. Mai mult, prezentatoarea TV a vorbit și despre prețurile din Thailanda, care sunt foarte mici atunci când vine vorba de mâncare.

„Tom Yum, soțul repetă rețeta asta cam de un an, ciorbița aia a lor cu creveți, coriandru, extraordinar de bun. Am mai găsit un fel de mâncare care se numește morning glory. Un fel de salată. Mesele erau foarte ieftine, o masă în 5 oameni mâncăcioși, cu băutură cu tot ce trebuie, până într-un milion, cu desert.

Mie îmi pare rău că ne-am luat cazările din țară, pentru că dacă o iei la pas, găsești cazări superbe. Am închiriat o cameră pentru o zi, 50 de euro o noapte, absolut superb”, a mai punctat Adela Popescu.

Adela și Radu, peripeții cu copiii, în Thailanda
Cu zâmbetul pe buze, Adela Popescu a rememorat noaptea de Crăciun, atunci când doi dintre băieții săi au urcat pe scenă și momentul a fost extrem de amuzant.

„Îmi zicea un prieten să las copiii pe acolo, un prieten pe nume Răzvan F. (n.r. – Răzvan Fodor). În noaptea de Crăciun, la hotelul nostru, era petrecere organizată pentru musafiri. Ne-am luat și noi un pahar de șampanie și vorbeam cu soțul și ne întoarcem, așa, ne uităm pe scenă, ăștia doi ai noștri urcaseră pe scenă și chiar aveau un moment artistic. Radu era gen: ce e cu ăștia aici? Numai tâmpenii au făcut, ceva oribil. A doua zi, dimineața, am avut și fani care au venit și ne-au spus: băi, ați fost cel mai bun lucru care s-a întâmplat.

Acum Alexandru este pe muzică simfonică, motiv pentru care și-a pus niște ochelari, i se pare că e foarte interesant. Dar cu vocea nu cred, nu, nu…Pe artistic nu mi se pare că dau semne.

Să știți că nu glumesc, am sunat în locul în care știam că am făcut un abonament și am o prietenă care mi-a recomandat pe cineva și am zis că o sun astăzi. Nu glumesc, o să merg la sală. I-am zis lui Radu că m-am cam îngrășat”, a mai declarat Adela Popescu, la Vorbește Lumea.

Într-o notă amuzantă, prezentatoarea TV a mai spus că Radu Vâlcan este aritmic și nici voce grozavă nu prea are, iar pentru a-i demonstra asta, l-a înregistrat în timp ce cânta. Întreaga întâmplare a fost, spune ea, extrem de haioasă.

„Radu e aritmic, dar nu și-a dat seama că e aritmic, până am dansat noi. Credea că are voce foarte bună, cânta Justin Timberlake cu căștile la urechi, l-am înregistrat și i-am demonstrat că nu are voce.

Am luat permisul din a 6-a încercare. Mai bine cu șofer! Eu sunt foarte mulțumită atunci când mă pun seara cu capul pe pernă și nu am niciun gând să mă neliniștească. Asta pentru că viața a fost frumoasă, îmi găsesc ușor motive să mă bucur. Eu caut contexte și caut variante ale unei povești care să mă facă să mă simt bine”, a conchis Adela Popescu, la Vorbește Lumea.