Șomaj tehnic. Documentele necesare pentru a obţine aprobarea pentru şomaj tehnic vor fi transmise, începând de vineri, 1 mai 2020, prin Registratura electronică pusă la dispoziţie de Guvernul României prin Autoritatea pentru Digitalizarea României, https://aici.gov.ro/home, a anunţat, miercuri, Ministerul Muncii.
Transmiterea documentelor prin Registratura electronică va asigura procesarea mai rapidă a documentelor, o evidenţă mai bună a actelor transmise şi va facilita accesul la formularele ce trebuie completate.
De asemenea, cererile vor fi editate în format inteligent pentru a ajuta angajatorii să calculeze indemnizaţia solicitată şi vor fi limitate erorile cu privire la datele firmei, numărul contului bancar, CNP etc.
Șomaj tehnic. Prin aplicaţia aici.gov.ro vor fi transmise atât documentele pentru plăţile făcute prin Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), cât şi pentru cele care sunt gestionate de Ageţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS), se mai precizează în document.